Nu är det slut

Jag har bestämt mig för att lägga ner bloggen, mest för att jag känner att jag inte har tid/lust längre, 2 små barn och en man som tar tid, och nu ska vi snart flytta. Vet inte ens om det är någon som läser bloggen, känns mest som ett måste att skriva nåt.. Kanske kommer lusten tillbaka någon gång men nu kommer jag lägga ner.. 
Tack till alla som följt mig här <3 

Jag är mest aktiv på instagram om man vill fortsätta följa mig där, fruwinterstedt heter jag.

Kram!

 


Eva

Åh, så tråkigt. För mig som gärna följer din blogg blir det tomt. Har ju varken facebook eller instagram.
Saknar Vickans blogg också, så det blir trist =(
Men visst förstår jag att det blir mkt om man ska skriva på alla ställen. Därför kör jag bara med blogg och känner ingen stress eller lust med det andra.
Jag läser alltid din blogg, dock.
kramiz

Svar: Ja.. Jag kanske ska tänka en gång till innan jag avslutar.. Kommer säkert sakna det. Kul att du läser :) kram

Johanna (jojjop på insta)

Jag är inne och läser men är dålig på att kommentarerna 😏 kände också så med bloggen. Kände mig lite tvungen att skriva. En dag kanske lusten kommer tillbaka här med 😊 vart ska ni flytta förresten? Har jag missat.
Kram

Svar: Ja hoppas det, saknar din blogg :)
Vi ska flytta till Sävedalen, typ 5 min bort till ett mycket bättre område. Ska ta över Willes farfars bostadsrätt, ska bli så skönt :) kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: