Action i Partille

Morning mates!

Gårdagskvällen blev bra! Först åkte jag o Wille till Bagatelle (smygreklam?) o fika lite,
fick se min Linda med så det va inte helt dumt! Därefter drog vi till Max o käka lite
nyttig mat :)
När vi kom hem väntade Eric o Ada på oss redan, vi spelade poker, jag kände väl inte
riktigt att det va min grej, men en vinst fick jag iaf, haha! Det va inte så tråkigt som jag
trodde det skulle va :)

Sen, typ vid 2-tiden, hörde Eric att en bil smällde, och nyfikna som vi är va vi tvugna att gå
ut o kolla. William o Ada va inte  lika nyfikna, dom stanna inne o förberedde nästa spel :)
Iaf, när vi kommer ut ser vi bilen ligga i diket, shit va pulsen gick upp! Vi börja springa o Eric ba:
"Om det ligger en död där i nu är det ditt jobb! Du är utbildad! Fan, jag vågar inte detta!" Haha :D
Jag repeterade typ i mitt huvud medans vi sprang om hur man ska bete sig under en olycksplats,
samtidigt som jag skrev in 112, haha :D Väl framme va bilen tom, och låst? Så där stog jag o Eric,
helt uppjagade med hjärtat i halsgropen för ingenting.. Fast det va la bra, det vi undrade va bara
vart personen tagit vägen.. Hm, jaja :) 

När vi kom in spelade vi ett skitroligt spel, man skulle va i lag o förklara för den andra vilken känd
person man va, jag o William är ju så grymma så vi bara ägde :)

Efter vinsten va klockan 04.10, dags att sova!

Jag vaknade såklart kl 10, kunde inte somna om.. Spela lite Angry birds en timme, sen höll
jag på att hungra ihjäl, så nu sitter jag vid frukostbordet, helt ensam, o käkar frukost o bloggar!
Alla andra snarkar så gott :)

Hoppas ni får en grym lördag!
Ha det godis ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: