Dan före dan före dopparedan..

Idag va sista jobbdagen innan jul, gött!
Löning idag med :)
Efter jobbet köpte jag julgran åt mamma, köpte
lite julklappar, julgranspynt, julgran med William :)
Nu är granen klädd av mig, jag fick panik på alla jävla ljus!
William orkade inte hjälpa mig ikväll när han jobbat typ 11 timmar,
men jag ville ha iordning granen så jag tog saken i egna händer!
Blev nog ändå helt okej :)
Missy har vart på granen lite men då skäller jag på henne, så nu
är hon lite rädd att gå nära, vilket är bra eftersom hon inte kommer
paja den då (förhoppningsvis) :)

Nu har jag iaf vart så duktig o betalat alla månadens räkningar,
satt in matpengar på icakortet.. så nu har jag massa pengar
att shoppa för denna månaden när jag inte måste slänga ut
flera tusen på att laga en söndrig bil! Nu är den hel och jag kan
spendera pengar på roliga saker istället, perfekt! :)

William har sovit ett tag redan nu, så nu ska jag också krypa ner,
imon ska jag göra ett nytt försök på köttbullarna, handla julmat med
mamma och storstäda här hemma :)

Sov så gott!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: