Ledig :)

Ledig idag, vilket är skönt eftersom jag jobbade kvällen igår!
Först ska jag träna, sen städa, ikväll ska jag till stan med Anna o
köpa present till Linda som snart blir 20 :)

Missy har börjat leka med mina julgranskulor..
Och så dricker hon upp julgranens vatten, tyckte den
drack väldigt mycket.. :p


Bye so long!


Eva

Otroligt att granen med kulor fått stå så länge =) Vi vågade inte hänga dit några kulor, enbart äpplen som inte skulle gå sönder. Men vi har oxå bara en konstgjord gran, så den luktar heller inget. Idag åker vi till Farmor & Chanti, min kisse ska med. Får se hur det går med hennes riktiga gran?? är lite orolig. Önskar dig och de dina ETT RIKTIGT GOTT NYTT 2011, Kram, ljus & värme. Faster Eva

isia

Hihhihi vad gulligt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: