Lonely

Det är ganska ensamt att vara ensam,
konstigt, tänk om jag hade bott
ensam o vart ensam varje kväll, fyfan!
Det är gött o va sambo!
Julklapparna är inslagna nu iaf :)
Har inte så många i år, det blir så när
systrarna blir större o klapparna dyrare :)
Williams julklapp har legat här länge nu, ska
köpa hans sista imon, känner mig lite osäker på
den ännu dock.. Sen har jag lillebrors klappar kvar,
men det är inte så svårt, han är inte så kräsen än :)
Köpa nån dinosaurie eller nån riddare så e de lugnt!

Gött med lön imon med! Så det sista kan införskaffas!
Längtar tills det luktar julgran här hemma! Orolig för
att Missy ska attackera den bara :p

Imon blir en bra dag! Jag känner det :)
Sista jobbdagen innan jul o allt!
Nu ska jag fixa lunchlådan o sen lägga mig!
Godnatt



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: