Förkyld

Shit va jag har sovit länge och tungt inatt! Vaknade av Williams väckarklocka imorse, och har
inte ens vaknat inatt och märkt att han kommit hem! :o det händer ALDRIG, jag vaknar ju så
fort någon rör sig typ, knäppt! William sa imorse med att jag hade pratat med honom när han
kom hem? Har verkligen ingen aning om nåt, inget minne alls av det!

Jag har inte lika ont i halsen idag men har feber och är täppt..
Tack Eva för tipset mot förkylning! Ska absolut prova det idag! :)
Inge vidare att vara sjuk alltså..

Väntar på att verkstaden ska ringa o säga att min bil är klar och går som en klocka nu..
Segt att jag måste åka buss ut till Eriksberg och hämta den bara..
Va handikappad man är utan bil! När man är vad vid att ha en iaf..

Nu ska jag dricka te med honung! :)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: