Tjuvlyssna på bussen

Skodan är på verkstad så jag fick åka buss hem, känner ändå att
jag saknar busslivet lite, glömt hur gött det är att tjuvlyssna på alla andra!
Man lär sig ofta något också..
Idag satt det ett gäng Donner-människor bakom mig och dom diskuterade
olika filmer och serier.. Visste ni tex att det är en enda person som gör
80% av alla röster i family guy? Inte jag heller, men donner killen visste!
Härligt med onödigt vetande :)

Idag har jag vart med Patricia hos tandläkaren, vårdcentralen och lämnat
in bilen på verkstad.. Dock har jag superont i halsen och kroppen, näsan
rinner hela tiden :( Stackars mig! Blir nog inget jobb imon som det känns nu..

Nu tackar jag för mig!


Eva

Hej! Hittat igen din blogg, äntligen! Vad är zumba för dans? Inte zamba då? eller... förvirrad =)

Stor kram till dig, William å eran fina kisse.

Faster Eva

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: