<3


Jag känner mig sådär härligt utvilad och rastlös nu, regnar gör det med!
Så nu längtar jag tills min andra hälft kommer hem från jobbet <3
Har massa kärlek som jag ska överrösa honom med idag känner jag :)
Funderar på pannkakor till middag idag? Fast då måste jag ut i regnet för att köpa mjölk.
Williams mobil har dött med så jag kan inte rådfråga honom vad vi ska äta, fast det
är nästan igen idé eftersom det aldrig spelar någon roll för honom vad vi äter.
Han äter typ allt :) Om det inte blir pannkakor så blir det soppa, vilket gör att
pannkakor låter mer frestande. Nu har jag sagt pannkakor alldeles för många gånger.
Pannkaka. Knäppt ord.
Är sugen på blåbärspaj med, ännu knäppare!
Dags att göra nåt vettigt!
Ha det godis <3


Knäpp tjej aka LB

Haha, du är en knäpp tjej

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: