Äntligen fredag?

Hemkommen från jobbet nu, dagen har vart bra! Shoppade ju arbetskläder men det fanns bara skit att välja på typ, fick tänka på att man inte ska va snygg på jobbet utan att det ska vara varmt och bekvämt. Köpte en jacka, termobyxor (som man verkligen måste ha i vinter när vi ska ut och promenera till våra vårdtagare i snöstorm) och massa tjocktröjor. Fan va snygg jag kommer vara i vinter, haha :D
Nu är jag skithungrig så jag borde ta nåt att käka, om jag känner mig själv rätt lär det bli typ bullar, mumma! :)
William är på väg hem från jobbet nu med <3 Ska bli skönt att få gosa in sig i hans famn!
Åååh jag önskar att jag hade Ballerina kladdkaka hemma nu <3


Anonym

Åh vad mys det lät!

Vill också ha en pojkvän att mysa med. avis



Ha så mys älskade systeryster <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: