Fix och trix

Det är svårt att lära sig hur bloggen funkar känner jag, men man lär väl sig.
Det jag undrar mest är när man lägger in en bild, då kan jag inte se den?
Vart tar dom vägen? Haha :)
Jag och William har käkat pizza ikväll, nu kollar han fotboll och jag sitter här
o försöker få ordning på bloggen. Missy ligger brevid mig hopkurad till en boll
och sover.
Jag är ledig imorgon med vilket är gött! Då ska jag mysa med Linda :)
Kanske slipa lite på våran byrå vi har fått så jag kan lacka om den snart, det
är så tråkigt när det aldrig blir något gjort utan bara står.. Frågan är med vart
den ska stå när den är klar.. Började med att slipa den för hand, men än så länge
är bara 2 lådor gjorda, det va ganska jobbigt. Vi inskaffade en slipmaskin innan. vilket
känns som ett klokt val :)
Bye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: