Hej hopp, välkommen till min blogg

Hey!
Jag tänkte prova på att blogga lite och se om det är något för mig.
Jag har varit ganska skeptisk till bloggandet men det är värt ett försök!
Tänkte berätta lite kort om mig :)
Jag heter Alexandra, är 19 år och jag bor med min pojkvän (fästman) William
i Partille. Vi har en liten katt som heter Missy, hon är ca 3 månader gammal nu.
Hon är busig men mysig!
Jag gick på Katrinelund och läste till undersköterska, tog studenten 1 juni
och jobbar nu inom hemtjänsten i Frölunda. Jättekul!
Längre fram vill jag utbilda mig till sjuksköterska
Nu kollar jag Desperete Housewives tillsammans med katten :)
Jag hoppas att min blogg kommer vara intressant att läsa!
Ha det bra så länge!


Vickan

Nis syrran!

Men vi får fixa dig en header och lite bättre design någon dag :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: