Vardag+snö

Hejhej!
Min gårdag va sån att jag jobbade som vanligt, åkte till
Frölunda torg för att köpa garn till min vårdtagare :)
Passade då på att införskaffa mig en mössa och nya tights,
eftersom min katt satte klorna i dom andra som även dom va nyköpta.
Efter det körde jag ut till Bäckebol och hämtade min man på jobbet, sen
körde jag honom till kiropraktorn. Under tiden jag han va där o fick sin
rygg knäckt så passade jag på att ta en promenad med Filippa som bor
granne med kiropraktorn :) Jättemys!
Min dag idag har varit skön, hela eftermiddagen va jag på utflykt med mina
gamlingar.. Det är som att vara ute med en grupp dagisbarn, vakta alla för
att kolla så ingen kommit bort, hjälp dom in och ur bilen samt hjälp dom
på/av med bilbälte. Men det va jätteroligt att göra något utöver det vanliga :)
Utflykten va lyckad! Jobbade över en timma idag men det tar vi igen en annan dag!
Efter jobbet åkte jag hem till mamma och prata lite, mys det med! <3
Sen åkte jag hem till min man och katt, vi kollade på lyxfällan där det va en jävla
barbie med, hur fan tänker folk ibland?
När jag gick ur bilen snöade det, då tänkte jag: SNÖ?! Det kom verkligen snöflingor
på min jacka! Helt sjukt.. Fyfan va det blåser ute med!
Men nu är det sovdags, William har redan däckat i andra soffan :)
Ha det godis! Gonatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: