Lucia

Hejhej!

Regn o rusk på lucia men jag och min jobbkompis Katarina skapade julstämning med glitter i håret, julmust och lussekatter på lunchen :) Efter jobbet hämtade jag Vickan så handla vi lite mat på Maxi, när jag kom innanför dörren hemma (blöt o kall av regn promenaden från bilen), inser jag att jag glömt mobilen i bilen så det va bara att traska ut i det härliga vädret igen!

Sen lagade jag kasslergratäng med potatis, supergott! Sen bakade jag ( o Vickan) lussekatter som blev supergoda! Premiärprovade kardemumma katter med för min kärlek tycker inte om saffran, konstig kille <3
Han kommer nog hem från jobbet snart o myser lite med mig innan jag ska sova!

Just nu har jag så ont i ryggen efter allt bak så jag kan knappt andas, har lagt mig i soffan med benen i högläge för att avlasta ryggen :(

Hoppas ni har haft en mysig lucia!

Kram


Bea

Nu har jag haft min sista tenta och kommer att bli snabbare på att svara på kommenterer i fortsättningen :D ! HAr haft så mycket att göra i veckan så har inte hunnit med. Men nu har jag jullov :D !! Ska till sälen och Kanarieöarna, ska du hitta på något kul på nyår eller i jul :) ??



Kram från mig, BEa !

Eva

Hallo!

Tack för det gulliga Julkortet gumman! Hälsa alla och vi önskar er en riktigt GOD JUL!



Kramiz, Faster Eva

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: