Gött liv

Livet är gött nu!
Är i Sälen med min familj inkl William, och andra vänner :)
Nicky fyllde 50 igår så vi firar honom, mysigt!

På måndag fyller jag 20, stort! :)
Har ändå hunnit med mycket innan det..

*Fått fast arbete
*Är förlovad med världens underbaraste kille! <3
*Vi har tillsammans en förstahandslägenhet i Partille
*Vi har en varsin fin bil (och en krockad Skoda som ska bort) :)
*Vi har lille Missy tillsammans <3

Allt innan jag fyllt 20, ganska grymt :) <3

Vi klarar allt ihop, jag o min man!
Nu är han på väg till mig så vi ska käka, ha det bäst!


Eva

Hej! Kanske läser du blogg kommentarer snabbare än mail. så jag funderade om detta kan vara intressant för dig, om du fortfarande är intresserad av att prova på yoga?

Ny kurs i yoga på Göteborgs Kundaliniyogacenter

Grundkurs i kundaliniyoga och meditation. Mental träning och ökad rörlighet i en och samma kurs. Vi fokuserar särskilt på andningen och på att öka närvaron i kroppen i syfte att komma i balans såväl kroppsligt som mentalt.



Genom att du får träna på att lyssna på din kropp och ditt sinne och att slappna av så kan du bli lugnare och mer tillfreds med tillvaron. Kursen kan hjälpa dig att bli mer fokuserad på det som verkligen betyder något för dig.



Inga förkunskaper krävs. Du får lära dig fem kompletta yogapass och meditationer och tillgång till material så att du kan fortsätta träna på egen hand.



Lärare: Elisabeth Magnusson

Tisdagar 19.15–20.45. Start 18 januari. Ny grundkurs startar den 29 mars!

Tio gånger. Kursavgift: 1500 kronor.



Drop-in

Förutom kurser erbjuder vi drop-in i kundaliniyoga och meditation. Nytt för i år är att vi erbjuder dig att delta i Gayatri mantrasång på söndagar och aktiv rörelsemeditation på måndagar. Alla drop-in är kl 19.00. Se i menyn här intill!



Måndag 28 februari och söndag 6 mars är det gratis prova-på kl 19.00-20.30! Anmäl dig på hemsidan:

http://www.kundaliniyoga.se



Kram, faster

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: