Olycka

Mitt bloggande har blivit åsidosatt de senaste dagarna, i torsdags efter jobbet
va jag med om en bilolycka.. Jag skulle köra hem från jobbet då jag fick
sladd på bilen pga av allt slask som blivit av plusgraderna.. Jag snurrade ett varv
på motorvägen och flög in i räcket och fastnade i snön med nosen mot trafiken.

Jag blev chockad såklart men inget allvarligare hände med mig. Det kom ett
par som hjälpte mig att vända om bilen, köra den till en mack, byta mitt
punkterade däck och sen köra hem bilen åt mig, underbara människor det finns!

Bilen blev ganska förstörd, och det går inte på försäkringen eftersom jag bara
har halvförsäkring.. :/ Får vara glad att jag lever ist!
Jag, William o Eric åkte upp till sjukhuset, ingenting visades på röntgen men
mina mjukdelar har fått sig en rejäl smäll. Typ musklerna. Så jag har fått morfin
som smärtstillande som jag äter nu, och måste ta det lugnt i 2veckor. Har det inte
blivit bättre då så måste jag åka upp igen o gå hos sjukgymnast o så..

Förutom det så mår jag bra, jag o William firar ett år på måndag :)

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag ragga fatt på ett nytt däck eftersom
jag har ett reservdäck på nu, ska försöka uppdatera här bättre!

Ha det så bra o kör försiktigt!


Eva

MEN gumman! oj oj oj, inte bra att du varit med om en olycka. Tur att du fick hjälp. Har du inga vinterdäck? eller... Är glad att du klarade dig så bra, men var nu RÄDD om dig och ta det lungt tills du känner dig bättre. Stor varm kram & krya på dig från blesyrerna. pöss, Faster Eva

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: