Helg

Hej!

Oj vad det har hänt mycket nu det sista!

Äntligen har vi köpt matbiord och stolar som JAG har monterat ihop o står nu så fint i köket :)
Ska göra fint här hemma nu, äntligen <3 Fick ju skattepengarna i onsdags :) Shoppa loss!

I fredags va jag nere i halmstad på Jamils student <3  Han ska btw vara med i Total blackout imorgon
måndag kl 20 på 5an om ni vill skratta :)

Jobbat hela helgen och eftersom det är pingst får jag dubbelt betalt, inte dumt!

William är i Anderstorp och har hjälpt sin mamma och flytta och umgåtts med familj och vänner.

Nu sitter han i bilen på väg hem till mig, äntligen! <3 Saknar honom nu! Inte setts sen i torsdags typ.. 

Jag sitter och spelar bingolotto med katterna, haha mobbat! Hoppas på storvinst!

Imorgon ska jag också jobba, sen är jag ledig på tisdag, skönt!

Längtar till onsdag så jag håller på och dö <3 :D

Nu ska jag forstätta spela med Lotta! Haha, ha det gött!

Puss


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: