--

Hey!

Nu har jag o mannen min vart i Kinna och införskaffat oss en moppe som han ska använda till o från jobbet, så nu ska en bil säljas :)

Nu är han på jobbet och jag har en kurrande och sovande myskatt i famnen <3

kl 20 ikväll på 3an är min vän Jamil med på tv så det ska jag såklart kolla på :)

Borde egentligen dra mig ner mot Sportlife o träna lite, om jag orkar.
Borde. Verkligen!
Har även hört att man ska träna på morgonen innan man börjar jobbet och innan man
ätit frukost, kanske är nåt att prova imon? Haha vilket skämt, jag är GRYM om jag pallar det.
Känns dock väldigt tveksamt.. Men kanske om man går o lägger sig i tid? Jaja, får väl se :)

Nu ska jag hoppa i ett bad och lyxa till det med hårinpackning och raka benen!
Ha det göttans!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: