Im back

Jävlar va lame jag har vart med mitt bloggande!
Well well..

Igår hämtade vi min nya bil som vart på verkstad, så nu har vi
äntligen 2 bilar igen (eller 3 men den står avställd och väntar
på sommaren). William jobbade natt inatt och kom hem vid halv 6
imorse så han sover som en stock. Jag skulle jobbat kvällen idag
men har alldeles för ont i min rygg efter krocken för det.
Ska till läkaren på utredning på tisdag, får se vad som händer då!

William ska fixa vår byrå som stått i hallen o sett allmänt ful ut i ett halvår
idag :) Han slipade ner den igår så den ser redan mycket finare ut.
Nu ska den lackas mörkare och få fina handtag på, sen blir den jättefin!

Själv ska jag packa o städa idag, bara en månad kvar till flytt nu! Ska jobba
hela helgen så det gäller att fixa när man har tid. Nästa helg ska vi ner till
ullared och köpa massa nya saker till nya lägenheten :)

Kanske blir ett pass på gymmet ikväll nu när jag äntligen tagit mig i kragen och
blivit sportlife medlem :) 

Välkomna mig tillbaka och ha det så bra!


Eva

ÄNTLIGEN! Välkommen tillbaka =) Jag har saknat dig. kramiz

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: