Helg jobb

Hey!

Igår jobbade jag till halv 2, hämtade William o så åkte vi till Mekonomen o köpte navkapslar till min bil :) Fint!

Sen åkte vi hem o mös lite, sen mötte vi Vickan o Mattias på Allum, handlade mat o åkte hem o käka o kollade på film. Under 2a filmen somnade jag på soffan vilket va bra eftersom jag började 06:45 imorse :)

Så nu e jag på jobbet, lugnt än så länge! Slutar 3 idag, vet inte vad vi har för planer idag. Är sugen på bio, får se om min andra hälft oxå är det :)

Denna veckan har jag mycket att fixa! William jobbar kväll denna veckan med så jag får fixa allt själv :(
Vi ska ju på 3 "kalas" nästa helg så jag måste fixa 3 olika presenter, köpa ingredienser till det vi ska julbaka och även ta mig till systemet o skaffa nåt o dricka och sist men inte minst måste jag fixa nånstans o sova i Halmstad från lör-sön :) Men jag gillar ju att ha saker o göra så det blir bra! Just nu försöker jag få tag i alla födelsedagsmänniskor för o se vad dom önskar sig :)

Nu ska jag snart äta lunch, när mina kollegor kommer in till lokalen med så jag slipper äta själv!

Ha en lugn o bra söndag!
Kram



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: