Jobb helg

Hellu!

Igår hann jag inte blogga mer, William bytte till vinterdäck på min bil, sen körde jag honom till jobbet, sen åkte jag på min intervju som gick bra! Sen åkte jag hem till mamma och åt middag med henne och Patricia o kollade film.
Sen hämtade jag William på jobbet, åkte hem o kika lite tv, sen gick jag o la mig :)

Idag har jag jobbat, hämtat mamma o Nicky, åkte in till stan o mötte Vickan o Mattias o sen gick vi till Olearys o käka mat o kollade på Frölunda matchen, dom vann vilket va gött :)

William jobbar men kommer snart hem o byter om, sen ska han ut med Eric o jag ska snart sova för jag ska upp 06 o jobba, göttgött (inte), hade gärna hängt med ut stället, men det e ganska gött o tjäna pengar med :)

Imon ska jag o William köpa nya navkapslar till min bil för en ramla av igår så då slängde vi dom andra så nu har jag bara svarta fula fälgar :) Sen ska vi äta middag hos mamma på kvällen med hela gänget.

Sen måste jag välkomna dom nya låga härliga bensinpriserna (jag vet att det är tant-varning) :)

Nu ska jag chilla framför tvn en stund innan det är läggdags! Hoppas jag kan sova trots allt oväsen från våningen ovanför som verkar ha världens party party...

Hoppas ni har en bra kväll!

Kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: