Ledig!

Hellu!

Igår när jag kom hem från jobbet kollade vi på bilar 2, sen käka vi mat, William bytte till vinterdäck på vår andra bil och sen skulle vi alla 4 åka in till Jul på Liseberg, när vi kom dit 20:10 insåg vi att dom stänger 20:00 på premoärhelgen istället för 22 på andra helger, gött! Vi åkte till Laserdome ist i mölndal o körde i 20 min :)
Helt ensamma va vi, nice! Körde par mot par o självklart vann jag o William :) <3

Idag är jag ledig, sov till 12 eftersom vi va vakna o kollade på filmer till 04! Vickan följde Mattias in till bussen vid 1, jag o William har bara myst i soffan, planerat julklappar och så :) 
Jag ska snart städa lite, William har åkt till jobbet :( 4e kvällsveckan nu.. Segt!

Ha det gött!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: