Mys onsdag

Tjaaa!

Hemma från jobbet, har ont i halsen o huvudet så jag käkar massa halstabletter och panodil :)
(Och en kexchoklad) Men snart ska jag göra lite hamburgare till mig och Vickzan!
Skulle dansat zumba idag men eftersom att jag inte mår riktigt bra är det bäst att låta bli.
Har ett stort diskberg framför mig så det får bli dagens träning! Sen är det ju Greys ikväll med, så till det tänkte jag baka en go kladdkaka <3 William har sovit hos Eric i 2 nätter så jag har inte träffat honom sen i måndags dag så det ska bli supermys att få pussa på honom ikväll när han kommer hem från jobbet <3


Ha en bra kväll sötnosar!

Kram


Anonym

Bor du och william ihop? :) eller varför sover han så mycket hos sin kompis? behöver inte svara om det är för privat!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: