Update

Hej kompisar! Jag vet att ni har saknat mig!!

Jag har egentligen ingen bra ursäkt till varför jag inte bloggat, kör en snabb update om vad som hänt sen sist.

Fredag
Va ledig, träffade Linda i Vasa vid 15, fikade på Rosa pantern, sen drog vi hem till mig och käka tacos med Vickan och Mattias! Sen bestämde vi oss för att gå ut, träffade Emma Forsman i stan och sen fastna vi på Queen, trevligt! :)

Lördag
Hämtade William på Allum, han hade tagit bussen från Eric, åkte o hämta pizzor o åkte hem o käka. Sen velade vi om vad vi skulle hitta på men det blev bowling i Eriksberg och sen bio. Jag o William gick på en bio, tror den heter typ Vår idiot till bror eller nåt, sådär bra, ingen biofilm direkt. Sen åkte vi hem o chilla. Vickan och Mattias gick på en senare bio :)

Söndag
Vi skjutsade Vickan och Mattias till centralen och så tog han bussen hem.. Sen åkte jag och William hem till mamma och åt god mat och umgicks. Vi åt goa bakelser med :) Sen spelade vi bingolotto på kvällen!

Måndag
Jobbade från 07-22, dubbelpass. Valde själv att ta inbeodring på kvällen för då får man dubbelt betalt :)
Hämtade William på sitt jobb i Bäckebol sen, snäll som jag är ;) 

Tisdag
Idag är jag ledig :) Min enda plan är att jag ska klippa mig och storhandla, kanske åka o köpa födelsedagspresent till lillebror som fyller 6, vi ska ha kalas för honom i helgen :)

Nu ska jag skärpa mig och bli bättre på bloggandet igen! Kram <3


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: