Fix, Trix och Disk

Tjolahopp!

Efter en regning dag på jobbet åkte jag o Vickan en sväng till Maxi (såklart) o handla mat.
Kom hem till ett diskberg så det va bara att hugga in! Fick diskas i 2 omgångar då det inte fanns plats
i diskstället, härligt!

Jag o Vickan lagade mat o käkade ugnsfalukorv med mos :) gott! William jobbar kväll denna veckan.
Sen fick jag diska lite till..

Sen har jag sorterat papper och satt in i pärmar, skrivit brev till faster Bettan och brev till engelsktalande
styv-farfar Larry som bor i London :) Bra att hålla engelskan igång!

Nu är klockan helt plötsligt mycket och snart är det sovdags, hoppas att morgondagen blir bättre för det är bästa veckodagen! Patricia ska komma hit o dansa Zumba med mig o Vickan och sen ska vi äta mat och sen är det Greys <3 Jag hoppas också att min rygg mår bättre imon för att den tar kål på mig just nu, och att jag får sova bättre och oavbrutet inatt, många önskningar :)

Hoppas ni har det bra alla mina trogna läsare :)

Godnatt <3


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: