Fredagsmys!

Hellu!

Hyresgästföreningen kom o knacka på o sa att Akelius (som äger vårt hem) ska chock-höja hyran o dom ska motarbeta detta o blabla, så nu är jag medlem i Hyresgästföreningen, vet inte vad det ger mig riktigt men för 75 kr i månaden e det ganska okej :)

Sen tog jag mig utanför dörren ner till Maxi med Vickan och köpte mat o godis o cocacola som var efterlängtat!

Har lagat pasta med ost och skinksås, ätit det och bara myst med systra mi <3 Nu har typ migränen släppt helt och har typ "bara vanlig" huvudvärk nu, skönt!

Nu kollar jag bara tv, fixar med recept och letar efter nya roliga maträtter och umgås med syster.
Älskar dig Vickan <3 Och dig Patricia <3 Och lilla Kevin såklart :)


Bild från förra vintern <3


Lillebror förra vintern <3

Hoppas ni fredagsmyser allt ni kan!
Kram




Vickan aka Guden

Älskar dig med <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: