Hallå eller, Guden här!

Jag är så snäll och gästbloggar hos Aja så att ni läsare vill stanna kvar. Hon ligger här i soffan bredvid mig och har nog ingen ork till att starta datorn så tur att jag finns. 
Vi ligger och kollar på någon humorfilm på tv, inte så jätteroligt men det är ju bara skit på tv nuförtiden. Folk vill la ha roligare saker att kolla på än typ 100 år gamla avsnitt utav 2 ½ men. Det är bara vad jag tycker..

Och sen har ni sett att dem redan har börjat att julpynta?! Jag hörde även att dem spelade på radion idag "Julen är här".. Dog lite. Man har ju redan börjat tröttna på julen. Halloween har inte ens varit än liksom.
Ser hur Aja ligger och nyfiket sneglar på vad jag skriver, fick inte skriva något dumt iallafall sa hon men klart jag inte gör. Hur kan hon tro det om mig?

Ikväll har vi bara haft det mys, käkat god mat och äter godis osv. Men jag ska få henne till att lägga upp mer bilder och blogga mer, det tycker jag hon är svindålig på att göra. Och det var längesen jag skrev ett sånthär långt inlägg. Iallafall, ha det gött! 

// Guden







Söta vi var som små va? :)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: