Härlig morgon?!

Godmorgon!

Vaknade 07:30 av att det plingade på dörren, jag fattade ingenting o tänkte "vem fan är här o hälsar på nu?!". Springer upp helt yrvaken och håret som står åt alla håll, kikar i nyckelhålet och där står målaren som va här o tapetserade hos oss. Jag öppnar och hon säger "hej jag har pratat med din kille om en garderobsdörr som jag ska laga, han skulle ställa den i hallen så jag bara kunde hämta den".

Jag:"Ehh, jahaaa..okej.. (inte hört nåt om detta), ja det måste vara garderoben i "extrarummet", så då får jag gå in dit, där Vickan som också är sjuk ligger o sover, hoppa över henne och försöka få loss dörren. Det gick till slut!
Hon tog dörren och gick. Godmorgon kände jag då!

Efter ca 30 min ringer William: "Hej älskling, väckte jag dig?"
Jag: "Nej det gjorde målaren för en stund sen"
W: "Åh nej! Det va det jag skulle ringa om, glömde helt o säga det till dig igår"

Jo tack, jag märkte det! Berättade om min härliga morgon för honom o då fick han sig ett gott skratt :)
Sen kunde inte jag somna om så nu har jag ätit frukost och nu kollar jag på tv bara.
Är förkyld fortfarande men har ingen feber iaf o det e skönt!
Stannar hemma imon med så jag får vila upp mig..

Snart ska jag väcka Vickan :)

Hej så länge!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: