Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Hey!

Har städat typ hela dagen, Vickan gick upp vid 15 (16) ! Herregud.. Sova bort hela dagen!
Har ätit pasta med skinksås, supergott!

Jag har jätteont i magen på vänster sida, nere i buken :/ Blir värre.. Påminner lite om när jag hade en cysta som gick sönder.. Får avvakta och se om det blir värre, då får jag väl åka till Sahlgrenska. 

Jag och Vickan har kollat på min favoritfilm- bästa filmen någonsin! Så otroligt fin! Såklart= Dagboken <3






Okej nu ska jag sluta spamma med bilder men kan knappt låta bli :) Alla borde se den!

Känner mig ganska seg, ska nog sova snart så jag orkar jobba imon! Jobb mån, tis och onsdag och sen är jag långledig, yaaay! :) Vickans kille kommer imon med och på onsdag ska vi alla dansa zumba ;)

Kram <3


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: