Migrän :(

Hej!

Va vaken hela natten med dunkande migrän :( Somnade nog till vid 04 och 05:30 ringde väckarklockan. Jag gick upp i god tro om att ändå kunna gå till jobbet för det är så himla dyrt att vara hemma o va sjuk. Men huvudet dunkade och jag va väldigt illamående så det va bara att acceptera att jag får en fattig lön denna månaden, ringa o säga att jag är sjuk och sen krypa ner i sängen och försöka somna. Vaknade sent och åt frukost, sen har jag legat på soffan, ätit migräntabletter utan resultat och haft ont hela tiden. Skönt att William e hemma ett tag till för han passar upp mig, har dragit för alla persienner och gardiner så det inte ska vara för ljust för mig <3
Vill verkligen att det ska släppa nu!! Får försöka sova lite till så kanske det släpper..

Hoppas ni är pigga och friska så ni får en bra fredag!

Kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: