Onsdag

Efter påtryckningar från olika håll (mest Vickan) så måste jag göra ett inlägg :)

Det är bara så mycket som händer just nu så jag har inte ens tänkt på bloggen..

Vi har ju ändrat våra arbetstider med, så nu börjar vi 13:30-22 på kvällen ist för 15:45- 23:15.
Känns inte som att man hinner med att göra så mycket nu innan man börjar jobba..
Fast skönt att sluta en timme tidigare! Det gör jättemycket :)

Nu ska jag jobba kväll idag o imon, ledig fredag och jobba lör,sön,mån.. usch! 

Känns som att hösten är kommen med, massa löv på marken och jävligt kallt på
morgonen och kvällen, konstigt är att det typ är 17 grader på dagen :)

Jag är på jakt efter en vinterjacka med och har hittat en som jag gillar men det finns ju
så sjukt många att välja mellan så jag får fortsätta kika ett tag till :)

Ikväll börjar ÄNLIGEN Greys igen men självklart missar jag det för att jag ska jobba.
Tur att kanal5play finns :)

Nu ska jag försöka städa o vila innan jobbet!

Kram!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: