Ortopeden

Nu har jag vart hos ortopeden..
Känner mig inte mycket klokare!

Han pratade om ett muskulärt någonting..
Mina muskler mår inte bra och är jättespända, vilket gör att andra muskler runtomkring också blir spända för att skydda mot smärta och det bildar en ond cirkel till andra muskler och nerver eller nåt sånt.. :/ Han sa att det är jättesvårt att komma ur den onda cirkeln :(

Härnäst ska jag få en kallelse till magnetröntgen, men han tror inte
att vi kommer hitta nåt spännande där..
Sen pratade han om att gå till smärtkliniken och ev sjukskrivning :/
Och kanske byta jobb då tunga lyft och mycket likadana rörelser inte
är det ultimata.. Men att sitta stilla tex vid ett kontor är inte heller bra.
Blir så trött! Vad ska man jobba med då?! Har ju utbildat mig till detta för
att jag vill jobba med detta :(

Nu ska jag ta en ipren så min feber försvinner, ta lite nässpray så jag kan
andas, göra lite taco och sen kolla på Greys! :)

Ha det så bra! Kram


Anonym

Hej jag heter Vickan och jag vill vara anonym. Börja med dagens outfit, sanningar om dig osv! Ciao!

Linda

Kom igen nu bloggen lite uppdateringar yes! yes! (bajsrygg, du är bra som är positiv!)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: