Saknad katt

Nu har min man kommit hem från jobbet men ska kanske gå ut med Eric, han har inte bestämt sig :)

Vickan sitter och knappar för fullt på sin dator hela tiden, jag kan inte förstå att man har så mycket att gå in på! Jag går in på min blogg, hennes blogg och facebook, sen kanske jag kollar nåt annat. Sen har jag inget mer att göra typ, så hon mobbar mig för att jag har google uppe hela tiden när jag inte vet vad jag ska gå in på, haha :)

Kollar lite halvt på nån wierd film på 5an, vet inte vad den heter..
Huvudvärken har inte släppt än, hoppas verkligen att jag kan sova bort den för det finns inget värre än när man vakna efter ett migränanfall o hoppas att den är borta och så vaknar man med värk :(

Jag sa precis till William att jag saknar Missy så himla himla mycket :( Saknar Chilli lite med men inte alls lika mycket som Missan. Saknar hur hon kom upp i soffan och stog o titta på mitt knä tills jag lyfte min arm så hon kunde lägga sig där och så la hon sig där o mös.. Ååh min lilla myskatt :( Hoppas hon har det bra!



Finast <3

Vi hörs väl senare när jag inte har nåt att göra igen :)

Kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: