Skadad man <3

Hey!

Vaknade vid halv 10, käka frukost o tog det lugnt, sen åkte jag o hämta Vickan i skolan.
Sen åkte vi till Maxi o handla mat o nya leggins till mig :)

När jag parkerade bilen hemma så såg jag William gå från parkeringen, tutade på honom så han väntade på oss. När jag ser honom närmare så har han en svin svullen näsa och den är blodig och omplåstrad! Jag fattade ingenting, och då berättade han att han hade blivit knockad av lastbilen på nåt sätt o fått lastbilsdörren på släpet på näsan, ramlade baklänges ner på marken och det blödde massor. Han fick åka ambulans till östra, fick sy 3 stygn och röntga näsan som visade en liten fraktur. Stackarn <3 Nu ligger han i soffan och sover, jag försöker pyssla om honom så gott jag kan :) Jag blev svinorolig när jag såg att han såg ut så, och så blev jag arg på honom för att inte har ringt och sagt nåt! Han ville inte göra mig orolig sa han..killar! 

Jag har diskat o städat lite, nu chillar jag med Vickan :) Blir fredagsmys ikväll <3

Kram!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: