Skön dag

Hey!

Dagen har varit bra! Mös så mycket jag hann med William, gött att kunna prata med honom om vardagliga saker då vi inte hinner det när vi jobbar. Sen åkte jag till stan o hämtade Daniel så körde vi till Stigs center och käkade lunchbuffé, mys :)

Sen åkte jag till Backaplan en sväng med Patricia <3

Sen hem och byta om till träningskläder och hämta Vickan, åkte till Sportlife och körde ett härligt och stenhårt Zumbapass :) Det är så himla kul! Har tränat 3 gånger denna veckan :)

Nu tittar jag på Drömmen om ett barn, och längtar själv :)
Snart ska jag äta honungsmelon och kolla på Lyxfällan, dit längtar jag inte :p

Sen får vi se om jag är vaken när William kommer hem, jag ska jobba hela helgen med, påfrestande :(

Men nu ska jag kolla tv, får se om jag skriver mer ikväll, annars hörs vi imon!

Kram <3


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: