Update

Heejj!

Jag vet att jag är efterlängtad :)

Lördag
William kom hem och vi åkte till Öb en sväng bara för att vi inte hade nåt o göra, sen åkte vi o hälsa på svärfar Roger på Vattenverket där han jobbar o tjöta lite. Sen åkte vi o köpte pizza o åkte hem o kollade på en Bad teacher.

Söndag
Jag gick upp 06:00 o åkte till jobbet, vi va en pers för mycket så det va en lugn söndag :)
När jag kom hem hade William o Vickan möblerat om Vickans rum så nu är det jättefint där inne :)
Sen lagade jag kyckling o broccoli paj, sen somnade jag i soffan typ kl 21, haha helt slut!

Måndag
Idag är jag ledig och har inga direkta planer, mer än att jag ska försöka blogga mer ;)
Och äta frukost snart för min mage kurrar! Längtar så otroligt mycket till torsdag för då får jag min lön! :)

Nu är det macka med oboy som gäller!

Kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: