Yoga

Hey!

Igårkväll hade vi bara mys och jag o min man kollade på en film <3
Svärfar Roger fyllde år igår men var i Anderstorp, så vi sjöng så fint till honom i tele :)

Idag har jag jobbat, hälsat på mamma en sväng och sen provade jag och Vickan på Yoga på Sportlife.
Första gången, det va helt ok, lite svårt att hänga med och man kände sig ju inte jättesmidig direkt :)
kan tänka mig att prova igen men jag dansar mycket hellre Zumba, det är mitt rätta jag!
Imon vet jag inte riktigt vad det blir för träning men på onsdag blir det äntligen Zumba igen med bästa
Malin som instruktör :) Och sen Greys på kvällen, bästa dagen i veckan nästan ;)

Nu blir det chill framför tv:n och hoppas att William kommer hem från jobbet snart så jag hinner pussa honom innan jag somnar.. Jobbigt att jobba olika tider! Han ser ut som en uggla som fått stryk nu med sina blåtiror, hehe <3 Söt!

Ha det bäst! Kram






Eva

Hallo gumman! Kul att du provat på yoga. Men du vet väl att det finns en mängd olika yoga typer. Om du inte gillar en, så kanske du gillar en annan. Yoga på gym är heller inte den ultimata yogan,den är mer avskalad från yogans inre syfte. Tycker det är bra att du tränar zumba, då kan du komplettera yoga å zumba så får du ultimat träning för både kropp å själ =) Men för att få det mesta av sin yogaträning krävs dock lite självdisciplin, kontinuitet och engagemang. Precis som med all träning. Du har ju några olika yogacenter i Göteborg, prova dig fram. Och döm inte ut yogan efter första försöket. =) Och fråga dig själv varför du vill yoga? Vad vill du uppnå? Människor upplever yogans positiva effekt på många olika sätt. Resultaten kan vara båda fysiska och mentala. Många känner av de positiva effekterna omedelbart och för andra tar det längre tid. Men jättekul att du & Vickan har provat på det. Stor kram & lycka till!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: