Zumbaaa

Hellu!

Dagen blev bättre! Hämtade Patricia i Eriksberg, sen Vickan i Majorna, sen åkte vi till Partille! Vickan bangade zumban den tråkmånsen, men jag o Isia körde järnet! Hon är verkligen jätteduktig! Grymt kul att träna med henne för hon går verkligen in för det och kämpar, duktig tjej :) Zumban va lika grym som vanligt på onsdagar med bästa Malin :) Full av energi! Det smittar av sig :)

Sen åkte vi o handla på Maxi och åkte hem o åt pommes o hamburgare, och sen åt vi tobleronetårta till efterätt lagom till Greys, mys! :)



Zumbianer



Vickan ville också va me i gänget



Älskar dig gumman <3



Haha kärlek <3

Älskar mina systrar <3

Känner mig gött trött efter träningen och så har jag lite huvudvärk, så snart ska jag nog lägga mig, men jag är ledig imon vilket är gött! Kanske kan mysa med William lite ikväll om jag håller mig vaken :)

Ha det så bra!
Kramar A


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: