Ändrade planer

Nya dörrar är påsatta, finfint! det gjorde jättestor skillnad i hallen :)

Målaren ringde o fråga om han kan komma på måndag istället för att det e
nån sjuk på hans jobb så han har massa att göra, javisst sa jag!
Så frågade han om vi hittade några fina tapeter igår, nja svarade jag.
Hittade inte brunt som jag ville ha.
Då sa han att han hade fått en helt ny katalog IDAG som han kom o lämna :D

Nu har jag hittat det jag vill ha tror jag, nu ska jag bara se om min fästman går
med på det okckså :) Men jag brukar få som jag vill så det e nog lugnt, haha!

Migränen börjar släppa lite nu, underbart!

Just nu längtar jag bara efter att William ska komma hem o krama mig <3
Det är ju helt sjukt väder ute! Tror snart att vårt höghus blåser omkull!
Stackars alla som är ute idag!

Nu ska jag dricka te o mysa under filten!

kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: