Bilskrot

Kort efter mitt senaste inlägg ringde William "Hej gumman, kan du komma o rädda mig?"
"Ja, vadå?"
"Min bil la av, kom o bogsera mig!"

Japp, ut i blåsten o bogsera William!
Soppatorsk :)

Sen blev det god middag o film, Fast and the furious 5 va grym!

Och igår va jag en snabbis på affären, när jag kom ut funkade inte min bil.
Försäkte få tag på William i 2 timmar, han hade 37 missade santal :)
Samtidigt försökte jag få tag på Högsbo bilelektriska killen.
Han trodde batteriet va kasst.

Till slut kom Wille med startkablar, då startade bilen men så fort man stängde
av den va den död igen. Körde till Högsbo, han sa att batteriet är skrot.
Bytte batteri, gött o va 1100 kr fattigare!

Migränen kom tillbaka, åkte hem o la mig på soffan.

Härlig dag!

Hoppas denna blir bättre!

Kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: