Fint hem!

Godmorgon!

Eller god och god.. har knappt sovit nåt eftersom det har vart värsta storm, vilket har
gjort att jag har fått migrän :( Har tagit 2 migrän tabletter nu så jag får hoppas att dom
hjälper snart, det gör dom ju inte alltid om man har tagit dom för sent :/ Inge kul!

20 min efter William gått och jag äntligen somnat om ringer min mobil, då är det en
snickarkille som frågar om han kan komma o byta våra söndriga dörrar (badrum o ena sovrummet)
så nu är han här o byter dom, gött! Toadörren ser verkligen förjävlig ut, så det kommer bli fint!

Imorgon kommer målaren med, så igår fick vi massa tapeter att välja på och jag tror att vi har
kommit fram till hyfsat bra tapeter, det finns ju inte så supersnygga att välja på i katalogen..
Jag hade velat ha en ljusbrun i vardagsrummet och sen en mörkbrun/guldig fondvägg.
Det verkar som det blir ljusgrått och sen en svartmönstrad fondvägg, dom va snyggast.

Det är bra att det händer grejer här nu iaf så det blir fint o man kan sätta upp tavlor o sånt :)
Sen är det BARA den nya spisen som ska komma, sen har vi fått allt vi vill ha :)
Dörrar, golv,tapeter och spis :)

Nu ska jag lägga mig o vila huvudet o dricka vatten..

Ha en bra dag i stormen!

Kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: