Fredags- Torsdag

Tja!

Äntligen hemma efter en lång dag på jobbet! Nu är jag långledig!
Fre,lör o sön :) Imon ska jag dock upp tidigt o åka till Östra o röntga
min rygg, men det går nog fort :)

Ikväll blir det "fredags"mys med älsklingen min, kolla på film o äta god mat :)
För imon kväll ska han på 5-kamp med jobbet.
Nu väntar jag på att han ska komma hem från jobbet så vi kan åka
o storhandla för nu ekar det i kylen och han slapp igår :)

På lördag kommer pappa, Elle och lillebror o hälsar på och om det
inte regnar blir det Liseberg, så håll tummarna för fint väder!

Det är väldigt tomt utan mina katter :( Saknar dom! Men dom har det bra
och trivs har jag hört, så det känns bra!
Det är mycket renare och fräschare här hemma iaf, inte massa katthår o kattsand
överallt! Känns skönt..

Nu ska jag ta tag i vårt diskberg som väntar på mig!

Ha det bäst Kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: