Kattlös

Hej!

Helgen har vart bra, i fredags va vi bara hemma o kollade film,
I lördags va vi på 25 årsfest hos Robin (Annas kille), skitkul!

I söndags va det helt plötsligt sommar igen och vi passade på att
städa o polera bilen :)
Sen kom dom som köpte Missy och Chilli :(
Så nu bor dom i Helsingborg på en hästgård och jagar möss.
Känns jävligt ensamt, tyst o tomt utan dom. Saknar dom massor!
Fan va jag grät igår efter dom åkt :( Men det blir bäst såhär :)

Idag har jag jobbat o sen har jag storstädat kattrummet och sovrummet,
sen har jag sorterat och organiserat lite! Hurtbulle :)

William jobbar kväll idag o imon så nu väntar jag bara på att han ska komma
hem o mysa med mig i regnet <3

Ha det bäst! Kram


Eva

Men... Har ni sålt kissarna? Det var ju tråkigt =( Förstår om du är ledsen. Jag skulle inte vilja behöva ta ett sådant beslut, jättejobbigt.

Varm tröskramiz

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: