Wohoo

Hey!

Helgen va bra! Behövde inte jobba :)

I fredags städade o tvättade jag Volvon (lånebilen) och sen åkte jag till
Torslanda med Vickan och lämnade den bilen och fick äntligen hem min
pärla! :D Så kul! Äntligen! Haha, ska man va så glad över en bil?
På kvällen va William ute på 5-kamp med jobbet så jag va hos mamma
o systrarna och käka lite o hade mys och så hämtade jag fyllekajan på natten.

På lördagen kom ju pappa, Elle, Kevin o Vickan hem till oss så käkade vi tacos o
dom spana in vår lya :) Sen åkte vi till Liseberg, roligt! 
Sen somnade vi som två stockar när vi kom hem, jag hade migrän med :(

Igår söndag kom min svärmor från Anderstorp på besök :)
William lagade en ny rätt- rödspätta med cocosmjölkssås och ris :) Gott!

Tacos!

Jag o min man på Liseberg <3

Kevin hos Kaninen :)

Inflyttnings prensents kudde av svärmor :)

Älskling och svärmor :)

Min man är en bra kock :) <3

Ha det bäst!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: