Äntligen fredag!

Äntligen hemkommen från jobbet! :)

Tack Emelie för den fina kommentaren! Jag tror också det blir en flicka :) Syster Vickan hoppas på pojke! Men de allra flesta säger flicka, vi får se :)

Nu ska jag vila ryggen en stund, sen ska jag ta en dusch/bad. Packa inför smålandsresan också! Handla lite mat, tänkte äta tacos ikväll :) Typisk fredagsmat! Det va ganska längesen nu med. Kanske hyra en film? Får se :)
Tagga inför imon med såklart men det har ni nog redan fattat att jag gör :)

Jag kommer bli så sjukt besviken o ledsen om bebisen bråkar och ligger med rumpan mot oss eller benen i kors eller nåt så vi inte får se könet :p Då får vi en ny tid. Så snälla bebis, va snäll! :)

Va kul att det är så många som följer min blogg nu <3 

Massa kramar till er!






Linda

Mormor tror pojke! Jag tror stenhårt på flicka! Är sjukt nyfiken nu! Ha en fin fredag hjärtat!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: