Långfredag

Godmorgon fast jag vet inte om den är så god..

Vaknade med huvudvärk-igen! 8 dagen i rad nu och det börjar bli jävligt frustrerande :( Det hjälper inte med alvedon heller så den sitter i hela dagen.. Vet inte om det har med graviditeten o göra eller om jag borde ringa läkaren eller nåt. Regnar gör det ute också! :(

Men nu ska vi va glada och positiva :) Snart ska jag äta frukost med kulan för William sover, sen ska jag städa det sista, luncha med Linda, sen ska vi handla all påskmat och ikväll kommer Ludde o Sara :) Rena rama långfredagen! Det blir mys! Tråkigt att jag måste lägga mig tidigt så jag orkar jobba imon bara men så blir det ibland :)

Jag blir fortfarande helt glad när jag kommer upp på morgonen, går in i köket och ser att diskbänken är helt skinande ren från disk :D Haha! Underbart! 

Kram!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: