Ledig :)

Godmorgon!

Igår va jag hos mamma typ hela dagen, hon har köpt både min data och xperia så jag fick hjälpa henne lite med det :) Vid 17 hämtade jag William, åkte till mamma, Vickan o Patricia va oxå där <3 Vi gick o käka på restaurang, supermys! :) Jag hade dock svinigt ont i ryggen, värsta på länge, så det förstörde lite. När jag kom hem värmde Wille en värmekudde som jag la mig på o somna så då släppte det mesta :)

Wille tog bilen till jobbet idag eftersom jag e ledig! Vi ska köpa en byrå idag är tanken :) Fast han köper nog den själv efter jobbet eftersom hans jobb ligger granne med Ikea :) Jag ska ta mig ner till allum o försöka byta bort min iphone för jag är inte nöjd med den.. massa saker jag inte gillar! Hoppas det går! 

Ska ju jobba hela helgen så ikväll lär det bara bli fredags-hemmamys :) 



Snygga syster Vickan igår!



Svärfar och mannen min i nyköpta jackor! Och Texas fick va me :)


Vickan

Linslus Texas :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: