Mysonsdag

Godmorgon!

Somnade som en stock i Williams famn på soffan igår vid 21, vaknat några gånger under natten av mardrömmar o så, men vaknade o gick upp vid 10 idag, gött :) Nu käkar jag frukost och tar det lugnt, ska va på jobbet vid 12, jobba 1,5 timme o sen är det möte tills halv 4.. 

Efter det ska jag äntligen få träffa Linda! Efter många ombokningar den senaste veckan :) Fika blir det som vanligt <3 Och massa prat såklart! 

Igår kväll hade bebisen fullt upp i magen! Det är så himla häftigt och underbart att känna den röra sig! :) <3 Denna dagen kommer flyga iväg eftersom jag sovit bort halva, ska jobba halva, träffa Linda, äta middag med min man, sen är det Greys o sen kommer jag somna som en stock! Sen är det helt plötsligt torsdag och bara 2 dagar kvar tills ultraljudet!! :D Sjukt spännande att få veta könet! <3

Nu måste jag göra mig iordning och sticka till jobbet!

Vad tror ni? Pojke eller flicka?
Kram




Vickan

Hoppas på pojke :D

Anonym

Tror det blir en pojke faktiskt! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: