Namn?

På onsdag ska vi få se vår lilla dotter igen! :) 5e gången och fortfarande helt magiskt <3

Just nu väljer vi mellan att döpa henne till Alicia eller Denize
Vad tycker ni? :)


Jenny (jvsm)

Namn är alltid svårt tycker jag, har ni anknytning till något av namnet, betyder de något speciellt? :) Annars gillar jag Alicia.

Eva

Hej gumman! Båda namnen är jättefina. Mitt tips är att vänta tills du fått henne, då kan du känna med henne och inuti dig vad för namn hon är =) Jag hade flera namn till Robert, men då jag höll honom i mina armar de första dagarna på BB (då låg man 1 v) så var han en Robert bara. Och jag tror även Robert alltid tyckt om sitt namn. Tror inte man ska krångla till det så mkt. Varmaste kramen till er tre. faster

Dennis Hallgren

Gissa vilket jag föreslår? ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: