Ny lur

Hellu!

Dagen har bara sprungit förbi, My kom hit o fikade innan hon åkte tillbaka till Karlstad. Efter det åkte jag o Wille till Allum o fixa en ny lur till mig, 3 har ett erbjudande på 350 fastpris ist för 699 som jag har nu o mitt går ut om ett halvår, så nu har jag 2 abonnemang, 2 mobiler :D För när mitt går ut om 6 månader betalar jag bara 350 i 20 månader, gött! Så om nån vill köpa min fina fullt fungerande Xperia X10 får ni säga till :) Jag som ALDRIG skulle ha en Iphone väntar nu på att min vita Iphone ska komma, haha :) Den nya xperian imponerade inte på mig och den nya HTC:n som jag oxå valde mellan är alldeles för stor för min hand så då måste jag använda båda händerna varje gång jag ska ringa.. Men det e alltid gött med en ny telefon :) 

Ikväll blir det bara soffmys med min kärlek o tagga inför jobb imon-yaaay! 

Hoppas ni har det toppen! Kramar


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: