Påskhelg <3

Tjo!

I fredags kom ju Ludde, Sara och barnen och det va mysigt som vanligt! :) Jag gick o la mig vid 23 eftersom det va jobb 07 dagen efter! Så igår jobbade jag från 7-11, sen hämtade jag mamma, Vickan och Matthias o så åkte vi hem till mig o Wille. Hade en supermysig påskafton! Mycket skratt, god mat, härligt sällskap och jag vann i Rita o Gissa som vi spelade :) Sen körde jag hem dom och somna som en stock när jag kom hem igen. Lyckad påsk! Synd bara att Patricia inte kunde va me för hon va på Gotland, hon va det enda som saknades <3

Idag har jag jobbat så nu är jag hemma o Wille sover fortfarande så jag chillar framför datan sålänge :) Har inte så mycket planer idag mer än att spela bingo ikväll, vi är så gamla :) 

Jag känner bebisen mer och mer i magen nu och det är så himla häftigt! :D <3

Hoppas ni alla haft en toppen påsk! Kramar <3




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: